flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналітична довідка щодо аналізу й узагальнення матеріалів письмових та усних звернень громадян та юридичних осіб до Костопільського районного суду в 2016 році

Голові Костопільського районного суду

Цвіркуну О.С.                                            

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА
щодо аналізу й узагальнення матеріалів письмових та усних звернень громадян та юридичних осіб до Костопільського районного суду
в 2016 році
У відповідності до плану роботи суду на 1-е півріччя 2017 року та на виконання вимог ст.19 Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента « «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» №109/2008 від 7 лютого 2008 року, п.7 Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації проведено аналіз роботи із письмовими та усними зверненнями громадян та юридичних осіб до суду.
Так, у 2016 році до суду надійшло 4 письмових звернень та 1 усне, всі звернення були від громадян. Звернень від юридичних осіб, депутатських звернень та запитів у вказаний період до суду не надходило. Повторних та колективних звернень не було. їх обґрунтованість, підставність перевірялась та своєчасно надавалась відповідь.
У порівнянні з 2015 роком письмових звернень стало більше. У 2015 році до суду було подано 1 письмове звернення та 1 усне.
У 2016 році розглянуто 4 письмових звернень громадян, які стосувалися питання про застосування відповідних мір щодо Носова В.M., про притягнення до відповідальності Ковальтчук Т.В. та Савонової Н.І., про порушення кримінальної справи відносно Хасієвої Н.М. та Хасієва M., про надання інформації про наявність в провадженні суду справи відносно Місюри О.М. Усне звернення стосувалося питання незгоди з судовим рішенням. У 2016 році не надходили письмові звернення на дії суддів (у тому числі етика поведінки). Також не надходили на невидачу копій судових рішень, на тривалий не розгляд справ і тяганину при розгляді, на невчасне направлення справи до апеляційної та касаційної інстанції, на несвоєчасне звернення до виконання судових рішень та на організацію роботи суду.
13.01.2016 року від гр-ки Носової М.М. надійшла заява до Костопільського районного суду про застосування відповідних мір щодо Носова В.М. стосовно вчинення ним насильства в сім’ї. 25.01.2016 р. було надано письмову відповідь з роз’ясненням.

 

21.04.2016 року від гр-ки Каширіної В.І. надійшла заява до Костопільського районного суду про порушення кримінальної справи відносно Хасієвої Н.М.. 26.04.2016 р. було надано письмову відповідь з роз’ясненням.

21.04.2016 року від гр-ки Каширіної В.І. надійшла заява до Костопільського районного суду про притягнення до відповідальності Ковальчук Т.В. та Савонову Н.І., вчинення Ковальчук Т.В. щодо оформлення договору-дарування.

26.04.2016 р. було надано письмову відповідь з роз’ясненням.

26.05.2016 року від гр-н Місюри О.М. та Дроздюка В.А., надішла заява про надання інформації, щодо наявності в провадженні суду справи за позовом ПАТ «Платинум Банк» до Місюри О.М.. 27.05.2016 року було надано письмову відповідь.

 Крім того, на особистому прийомі, головою суду було розглянуто ще 1 усне звернення громадян, зокрема:

15.12.2016 року до суду звернулась гр-ка Монастирська B.C. з питанням щодо протиправних дій відносної неї її зятем Кононець Є.Я. Головою суду на особистому прийомі надано усне роз’яснення щодо вчинення певних дій та рекомендовано звернутись до Костопільського ВП ГУНП в Рівненській області.
По всім вказаним зверненням заявникам у встановлені чинним законодавством терміни надано обґрунтовані письмові та усні відповіді. Повторних звернень до суду не надходило. По всіх зверненнях, що надходили до суду у вказаний період надано відповіді у термін до 15 днів. Порушення термінів розгляду звернень громадян за вказаний період не допускались.
Діловодство за пропозиціями, заявами, зверненнями та скаргами, що надійшли до суду ведеться відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації. Всі звернення, що надходили протягом зазначених періодів, приймались через канцелярію суду. Діловодство за зверненнями громадян ведеться окремо від загального діловодства. Всі вони реєструються в день надходження в журналі реєстрації заяв та скарг, де зазначається дата їх надходження, індекс справи, прізвище, ім’я та по батькові заявника, звідки отримано звернення, короткий зміст порушених питань. Про дату направлення відповіді та її короткий зміст також зазначено у вказаному журналі.
По усним зверненням, які розглядались особисто на прийомі головою суду, вносились дані до картки обліку особистого прийому громадян, де зазначалось: дата прийому, особу, яка проводить прийом, прізвище та анкетні дані особи, яка зверталась до суду, короткий зміст суті питання, проставлявся індекс, зазначалось кому доручено розгляд, зміст доручення та термін виконання та наслідки розгляду, індекс, дата одержання відповіді від виконавця.
 
05.01.2017р                                                                                                           помічник судді

 

                                                                                                                             Л.B. Озарчук